29 Oktober

Galet allergisk är jag för tillället.. På en timme har allting bara kommit och jag ser ut som en röd ballong!! Vad emot vet jag inte, därför blir det spanska sjukhuset imorgon, woho. Men tanke på hur jag just nu ser ut, blir de nog ingen skolan för mig imorgon, skäms faktiskt över mig själv..
Det har blivit kallare här i Spanien och läxorna har fått övertag. Just nu vill jag inte ens räkna hur många timmar jag läser spanska i veckan tillsammans med cultura men de är på tok för mycket i alla fall.

Här i Fuengirola känner man sig inte som en utav turisterna längre, utan de här börjas kännas som hemma. Man har fått in rutinerna, hittat tryggheten och hittat vännerna. Även fast allting ibland har varit på tok för jobbigt här, som att vara utan sin familj och allting annat där hemma. Så skulle jag aldrig velat få det här ogjort. Jag ångrar inte en sekund utav att jag valde att flytta hit till Spanien.

Schemat inför helgen är fullt. Helloween är riktigt stort här och verkligen alla tar det på allvar och klär ut sig. Här hemma har huset redan pyntats med spindelnät och pumpor, för att få in den rätta stämningen. Därför består hela morgondagen av att hitta en riktigt läskig dräkt, för att sedan komma i säng tidigt. För att dagen därpå "lördagen består hela dagen utav dykning, Samt hela söndagen. Söndag kväll blir det utklädnad och helloween festande, kommer blir riktigt bra.

Kanske är dags att börja titta på högen med spanska läxor...
Lite bilder från allt möjligt

Resa till Ronda med alla Gäststudenter

Tjurfäktingsarenan












La vida loca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0