8 Oktober

Blir ett kort inlägg innan kvällen. Ska snart hoppa in i duschen för att sen springa iväg till supersol och handla med linda, maria och emelie. Blir gormet kväll hemma hos linda med oss fyra i köket. Hela dagen har bara varit lugn, började med att jag möte upp emelie för att gå med och titta på lägenhet till linda. Värmen hänger i luften och tillslut var det för varmt för att gå runt. Så vi bestämde oss för att bege oss hem till emelie för att lägga oss vid poolen och plugga o sola. Har precis pratat med min pappa, oj vad jag saknar honom just nu, mer än något annat! Istället för att följa med ut på Ferian ikväll ska jag med 9 tåget åka till Malagas flygplats och hämta upp Mamma, Patrizio och Bibbi som kommer men flyget ikväll. Längtar redan efter att få kasta mig över dom!!

Får en ny dator imorgon så då kan bilder från Ferian läggas in
Tener una buena noche, para que voy a tener


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0