9 November

Sitter här och har lite smått ångest, har haft ett på tok för invecklat samtal på spanska nyss. Vilket resulterade i att jag nu inte har en aning om vad jag sagt till min mamma, konversationen kan ha handlat om vad som helst. Jag kan ha lovat vad som helst, det handlade någon om att hon ringt lisa, har gjort något annat  och att hon inte vet något om något annat. Det enda jag kunde höra när hon prata var mig själv som sa "kom igen nu evelina ansträng dig!!, Äsch du är för trött, nicka le, svara Sí/vale"  Ja ni förstår ju själva...
Med min nya allergimedicin sover jag bättre än aldrig förr kan jag lova, vaknar knappt av mitt eget alarm på morgonen. Pappa är sådär nöjd med att den är så stark men ska in på provtagning i veckan, så inte långt kvar innan det försvinner. Nu ska jag ringa upp viktor eller grim o tvinga dom att göra spanska läxan med mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0