Que pasa!!!!

Jag sitter med Psykologiboken i ena handen och spanska boken i den andra...
Prov väntas i båda ämnena imorgon, men inget verkar gå in just nu, Så varför inte stanna upp och blogga lite om dagens nyhet!

Efter kanske 10 misshandlingar, en våldtäck och vet inte hur många rån, så hölls det Krismöte i Svenska skolan. Krismötet bestod av att rektorn inledde med att förklara att det inte skulle förvåna honom om någon av oss ligger i en kista, nästa gång alla är samlade. Och med dom orden var kaoset igång, elever skällde på lärare och lärare skällde på elever, fanns ingen logik i någonting, allt var bara kaos… Något jag ska införskaffa är ett pepparspray i alla fall, och jag tackar gud för att ingenting har hänt mig! 

3 veckor och 4 dagar kvar innan jag beger mig hem till kylan ! Åååh längtan är stark! 
Dags att återgå till böckerna...

 Buena notches from a home real far



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0