7 de Marzo

 

Pankaks beroende har vi i casa de mammen blivit!
Johanna och jag kan helt enkelt inte sluta.. efter grädde, jordgubbar och en massa pankakor får vi ångest och ordagrant springer iväg till gymmet! Där blir det först blir step pass vilket var omöjligt att följa med i, det enda jag förstod av den spanska instruktören var "huevos" vilket betyder ägg som menades med att vi skulle gå i en cirkel! Då och då gav hon mig menande blickar som "Jodå kämpa på även fast du är värdelös". Efter ett minst sagt pinsamt pass så blev det gym istället och då förstod jag var alla spanska killarna fanns att hitta!
Gymkort check!

Utmattade beger vi oss för att säga hej till Marcelo, vilket slutar med en panikslagen och gråtande mig i hissen som fastnat. Då jag väckt hela höghuset med alarmklockan räddar en snäll liten tant i morgonrock oss ur den hemska hissen. Efter att trott att jag skulle behöva dö i en hiss sitter jag nu här helt slut och fast besluten om att ALDRIG mer sätta min fot i en hiss! Hasta Luego from a home real far! 
  
  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0