24 AUGUSTI

Tidig uppgång idag, redan klockan 06.00 ringde klockan. Bara ett litet tag senare var de dags att ta sig till tåget för att komma till skolan, där jag skulle komplettera upp ett vg till mvg som vi missat förra terminen. När min lärare la fram FeK boken framför mig måste jag säga att det var tungt att ta tag i mig själv och börja plugga. Men uppgiften var lättare än jag trott, så gick runt o vandrade i skolan resten av tiden som var kvar. Det är blandade känslor att veta att jag inte kommer gå där längre, skolan suger men vi gör den helt okej! Jag är glad att jag har fått tillåtelse att komma tillbaka och ta studenten här hemma också, för det är ändå i den här skolan jag har gått nästan hela min gymnasietid. Efter mvg:t var satt gick jag ner till de gamla klassrummet och hittade Johanna, vi vart sittandes o pratade ett tag sen gick vi vidare upp på stan där jag sedan mötte upp linda. Vart inhandling av lite smått o gott, däribland nya skor och vågtång. Väl hemma igen somnade jag och sov enda till Patrizio kom hem. Sen var det bara att fortsätta med packnigen, just nu har jag mer skor än kläder nerpackade, måste hitta en bra lösning och smuggla in alla för jag vägra lämna några hemma! Imorgon blir det tillbaka till doktorn, jag avgudar min underbara astma. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0