17 September

DET REGNAR!! Och ska göra det ett tag framöver, vilket menas med ingen strand på ett tag. En riktigt trött tjej sitter framför tangentbordet i skolan. Har sammanlagt sovit 3 timmar inatt, då det har åskat och blixtrat hela natten här i Fuengirola. Klockan 5 vaknade jag av ett muller som lät som att jorden skulle gå under, en blixt som lyste upp hela rummet och straxt därefter ett skrik. Trodde jag hade hamnat i en skräckfilm innan jag förstod vad som hände.

Sitter nu kvar i skolan med Emelie och Linda. Emelie sitter bredvid mig och bloggar medan Linda högläser ur koranen, ja vad säger man.
 ska snart börja bege mig in emot stan för att köpa en mask till lördagens maskerad. Temat för lördagen är "Så här kommer du aldrig att se mig igen" och jag ska vara mimare!
Ikväll ska vi hem till några tjejer i klassen för att umgås, får se vart kvällen leder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0