2 September och JAG VILL INTE

Denna vecka har varit "hejdå" veckan, fruktansvärt sorlig och ångestfull.
Sömn på nätterna är inte att räkna med längre, verkligheten har hunnit ikapp och jag har nu insett att på lördag är de dags att ge sig av.

Men just Idag, just nu vill jag inte. Jag vill gömma mig under täcker och stanna hemma.
Tankarna far hela tiden runt hur det skulle blivit om jag stannade hemma. Vännerna, Familjen, Handbollen,  mitt liv..

Och rädslan finns att jag nu kasta bort något jag så gärna vill ska hända...

Men väskorna är nu färdig packade. Tre väskor på sammanlagt 50 kg, ska lastas på planet ner till den soliga kusten. Lördag morgon beger jag mig till Arlanda med familjen och fia, för att sedan ge mig ut i världen ensam!

Om 1 år är vi båda hemma i  Sverige igen, du från USA och Jag från Spanien

Kommentarer
Postat av: Bella

Allt kommer gå så bra. :) Lycka till med allt! <3

2010-09-03 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0