21 September

En tråkig dag har det varit, för jag är hängig och mår dåligt..
Tror att de har börjat gått något i skolan för allt fler börar få hög feber, vilket jag tror jag hade inatt.
Hade bara två lektioner som tur var, idrott B och Psykologi A. Först på schemat var det idrott, vilket är ett ämne som inte allt för många är intresserade av. Jag räknas inte till delen av människor, får jag inte röra på mig och idrotta fungerar inte min kropp. Efter idrotten var det bara psykologi kvar, en kurs som istället hela skolan vill läsa.  I denna klass är vi 35 elever, kanske är det normalt i vanliga skolor med det är inte något jag själv som kunskapselev är van vid. Något jag inte heller är van vid är nivån på denna skola, vilkt skrämmer mig. Men inte en chans att jag tänker låta de här lärarna få dra ner mina betyg. Efter psykologin ställde jag mig och frågade min lärare en massa frågor som startade upp en konversation. Inte för att jag var mer intresserad än alla andra elever utan mer för att läraren skulle få en bild av vem jag var,  kanske känna igen mitt ansikte lite bättre bland alla andra och veta mitt namn! Efter skolan var jag så tråkig så jag tackade nej till att gå ut o fika med de andra och gick hem och vilade istället. Har laddat hem Karate Kid som jag precis tittat klart på, det är en film man bara måste älska! Nu ska jag titta på spanska läxan en sista gång.. 

¡Te echo de menos, buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0