9 September

Inget bloggande, inga bilder...
Min alldeles nya dator vill jag bara kasta i vägen. kan Verken blogga eller få in några bilder på den just nu.
Ska ringa till Dialekt i Eftermiddag och be dom göra något.
Just nu sitter jag i skolan ensam, då alla andra har lektion. På något sätt har jag läst nästan allting på mitt schema så just nu funderar jag på att gå ner på stranden istället för att sitta i den här alldelses för varma byggnaden.
Under dagarna utan dator har de inte hänt allt för mycket. Har mest legat på stranden, badat, haft tävlingar på stranden med skolan och gått runt i fuengirola. Igår hittade vi till den svenska affären här i spanien, fick en varm känsla när jag klev som lede till en aning hemlängtan.

I eftermiddag ska jag lämna in mitt individuella val, jag har verkligen ingen aning om jag ska välja Dykning A eller Retorik A i block 1 och i block 2 Engelska C eller lagbollspel A, Något förslag??

Längtar till helgen.. Solen, stranden och fest! På fredag blir det "nollning" strandfest för 1orna!



 

Kommentarer
Postat av: elina

Dykning A och Engelska C!! :D

helt sjukt att det ens finns ett alternativ som Dykning, det vill jag också -.-

2010-09-09 @ 16:31:51
Postat av: sara

dykning såklart evelina, inte alla som har chansen att välja det ;o

2010-09-09 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0