16 de febrero

Dagen har spenderats med att ta hand om min stackars Johanna, som blivit sjuk!
Något vi kan konstatera efter en dag på de spanska sjukhuset, är att spanien borde komma på ett nytt kö system.
Väl hem har vi roat oss med att göra ceasarsallad och trycka i oss jordgubbar med chocklad!
Vi som trodde att sommaren hade börjat återvända till funkan hade fel, här öser regnet bara allt mer ner... Men inte deppar vi för det, utan istället är det perfekt väder för myskvällar med film och gott.
Medan Johanna sover och värdfamiljen tittar på bobesponja, ska jag bege mig in i filiosofins värld och försöka få några läxor överstökade. Efter kvällsmaten ska jag dra på mig stövlarna och springa ner till emelie i regnet för att plugga projektarbete! 
 
Over and out from a home real far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0