VAVAVAVALENCIA

Drömmarnas stad, JA så galet bra hade vi det!! Jag kan göra det tusen gånger om och lite till, ångrar inte en sekund förutom kanske en drink för mycket och ett museum för lite. Kunde inte varit ett bättre gäng tjejer som åkte, vi gjorde inte mycket annat än att skratta 3 dagar igenom. Nu är man tillbaka i Funkan och det funkar, dock började veckan inte allt för bra. Försov mig förbi spanskan, vaknar och kastar på mig kläderna, ramlar ner för trappan och upptäcker att jag är inlåst och nycklarna har johanna nöjt med sig till skolan.. En timme senare kommer min Padre hem och räddar mig. Resten av dagen har spenderats i värmen på min soliga terrass med johanna i sällskap av en varsin ben and jerry glass! Livet leker och vardagen rullar på här i Spanien...
Over and out from a home real far!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0