Back on track

Tillbaka på den soliga kusten COSTA DEL SOL! Eller.....
Tillbaka är jag men skulle snarare kalla det COSA DEL LLUVIA! (regnkusten)
Det är storm, regnar och galet kallt. Men inte deppar vi för de, livet i funkan rullar på som vanligt...
Det har inte hänt allt för mycket här sen återigen anlände till det spanska livet. Under dessa två veckor har vi funnit firat Viktors 18-årdag, skapat kaos på skolan efter sparkad rektor, sagt hejdå till den underbaraste människan Kajsa, bakat pannkakor åt värdfamiljen och besökt den blivande kulturstaden Cordoba.
Nu sitter jag här sjuk och eländig och saknar mina föräldrar som alltid pysslar om mig. Varje gång jag känner mig hängig ger min värdmamma mig en cola cao (spanskt oboy), så nu kan jag inte äta längre för är mätt på cola cao!


Cordoba en dag med spansk kultur



Hörde jag pannkakor?

En lycklig värdbror som får syn på pannkakor


 Söt men aldrig tyst..


Johanna bara längtar efter att få bli mamma... eller?


Kommentarer
Postat av: kajsa

<3<3<3

2011-01-24 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0