29 de marzo

Jag har den sötaste värdbrorn i hela Spanien!
När jag låg och sov idag kom han helt plötsligt inspringade i mitt rum och skrek
" Yo cero un beso evelina" åh sötisen ville ha en puss!
En puss på kinden och lycklig liten 3-åring går sedan ner till min värdmamma och frågar vart grim är! 
Alla mina killkompisar som har varit i vårt hus blir tydligen mina pojkvänner, förklarar min värdmamma vid maten senare. Och eftersom du är här mest utav alla grim, så blir du automatiskt min pojkvän! Så STORT GRATTIS grimmy!!

Förövrigt så är livet underbart här i Funkan, det är soligt, varmt och vi går runt i shorts och linne. Vad mer kan man begära i livet. Imorgon är vi lediga vilket vi har gjort oss förtjänta utav efter alla dessa prov. Nu ska jag bege mig till Kuik, cafét med de mest sjuka namnet här i Los pacos. Kvällen ska tillbringas med pacos flickorna.

Hasta luego from a home real far

 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Åh vad mysigt det låter! Jag ska åka till samma ställe som du var på nu i september! :D



Kram, Lovisa

2011-07-24 @ 15:10:34
URL: http://www.nilssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0