6 de marzo

Hemma efter en natt på en utav Europas största karnevaler, " El Carnaval de Cadìz!
Summering utav Cadíz skulle vara "En kväll att komma ihåg men aldrig igen" 
Finns nu knappt energi kvar till att ta sig upp för trappan så här 7 timmar efter.
Redan klockan 4 rullade bussarna emot karnevalen igår och så sent som 6 på morgonen därefter hemåt igen.
Sammanlagt så var vi kanske 35 stycken från skolan som begav sig iväg, däribland utklädda till clowner, militärer, pippi m..
Själv gick man ifrån temat lite och klädde ut sig till fjäril. Vilket jag nu i efterhand ångrar då min på tok förstora mask gjorde så att knappt kunde se något. Ramlade över människor, flaskor och trottoarer... ja allt som i stort sätt gick att ramla över! 
Har nu lyckats hållit mig vaken i hela 40 minuter, ska nu återgå till min sömn!
Hasta luego, from a home real far

 


Kommentarer
Postat av: Emma-josefin

Heej! Tack för hjälpen med ansökningen. I veckan fick oxå veta att jag kom in är så otroligt taggad nu!=D har typ lusläst din blogg idag, men iaf tack:)

2011-03-06 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0