Valencia

Efter tre dagar och två nätter kör vi igen..
Den fina lägenheten inne i centrum, är inte lika fin efter dagarna med dessa 9 tjejer.
Men GALET roligt har vi och ingen är taggad på att flyga tillbaka till Funkan imorgon!
Just nu försöker alla tagga om till sista utekvällen. Sovandes människor kan hittas i varje hörn i lägenheten och alla försöker desperat att tvinga i sig vatten och mat bara för att orka överleva dagen allt för att klara kvällen!
Nu ska jag somna framför soffan i Ålands knä, kvällen börjar hemma och avslutas på la tres! woohhopppa
Hasta luego

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag undrar vilken årskurs går du på den svenska skolan i Spanien?

2011-02-07 @ 21:21:13
Postat av: Anonym

Hejdu!

Jag går sista året här nere i Spanien :)

2011-02-08 @ 22:55:47
Postat av: Anonym

oj vad glad jag blir att jag hittade din blogg då! :)

Jag har sökt till Spanien för sista året så tänkte fråga dig lite om du inte har ngt emot det! :)

Har du lärt dig mycket spanska under den tiden du vart där?

Hur blev det med betygen? du får väll allt i ett samlat dokument när du går ut? din förra skola har väll skickat dina betyg eller hur det nu går till?

Har ni bal?

Är det så underbart som det verkar :)?



TAACKKK!

2011-02-09 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0