Open Water Diver

 



 







































Legitimerad dykare check!

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis!! :D<3

2011-01-27 @ 13:16:09
Postat av: Emma-j

Hej!

Jag har en fråga till dig, det är nämligen så att jag har sökt till skolan i Spanien och jag undrar hur länge det tog att få besked om du kom in för dig?

Skulle vara sjukt tacksam för besked för jag har ingen aning om man måste vänta i flera månader för att få veta eller inte:)

2011-01-29 @ 14:06:18
Postat av: pauline

hej!



jättespännande att läsa vad du är med om och jag har precis kollat upp den här skolan och det verkar ju jättebra!

Så det enda problemet för mig just nu är kostnaderna.

Jag är halvdålig på att räkna ut saker och det är väl enklare att fråga någon som faktiskt vet helt enkelt!



Så min fråga till dig är (pampampaam) ungefär hur mycket blev det sammanlagt?



Tacksam för svar!

2011-01-29 @ 16:04:21
URL: http://bakapauline.blogg.se/
Postat av: pappa

cool brud, puss

2011-01-30 @ 22:52:33
Postat av: Mamma

Bra kämpat gumman! Trodde vi inte riktigt när du för något år sedan inte ens kunde doppa huvudet under vattnet.... Puss o Kram

2011-02-06 @ 16:50:24
Postat av: Svar till Pauline

Hejdu! Kul att du hittat in på min blogg!

Det gäller att du får skolpengen med dig från din kommun, annars så är kostnad till familjen och skolan ca 55.000 totalt + flygresor + fickpengar mm.

Så det är inte helt billigt äventyr att ge sig ut på, men det är verkligen värt pengarna!



2011-02-09 @ 00:01:16
Postat av: Alexandra

Hej! Googlade lite och hittade din blogg. Jag ska nämligen flytta till fuengirola runt den 20 mars nu och vara au pair där i 8 månader. Vore kul att prata med någon som bor där! maila mig gärna om du vill :)

2011-02-16 @ 00:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0